luni, 9 aprilie 2012

Inscriere in public

Foarte mulţi se întreabă cum se pot înscrie în public la Românii au Talent. Este foarte simplu: pe site-ul oficial al organizatorului, există un formular care trebuie completat, după care aştepţi confirmare telefonică sau prin mail de la organizator. Nu garantează nimeni că vei fi chemat, dar nici nu te costă nimic, aşa că, zic eu, se merită incercat. Poate în felul acesta organizatorul va decide să aleagă o sală mai mare, cel puţin decât cea din studiorurile din Buftea.

Aici şi link-ul: http://romaniiautalent.protv.ro/vino-in-public

5 comentarii:

  1. Bună ziua tocmai mam i scris în public pt romani au talent dar nu știu dacă ar fi trebuit sa specific ca eu duminica sunt la Cluj și as vrea sa particip acolo la Cluj pt ca eu nu stau în tara. Va mulțumesc sper sa am noroc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua tocmai mam i scris în public pt romani au talent dar nu știu dacă ar fi trebuit sa specific ca eu duminica sunt la Cluj și as vrea sa particip acolo la Cluj pt ca eu nu stau în tara. Va mulțumesc sper sa am noroc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum merg și eu în public va rog sa ma ajutati

    RăspundețiȘtergere